News Flash:

Webcam-urile ne vor masura reactia la reclame

12 August 2013
1033 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7621 RON (0.0000)
USD: 4.2658 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Marketingul bazat pe activitatea desfasurata de utilizatori online nu mai este de foarte mult timp un instrument nou, se pare insa ca urmeaza un trend care se va modela si mai mult pe modul de exteriorizare. Pe fata unui om pot fi identificate micro expresii. Pe langa elemente evidente precum zambet sau incruntare, ceea ce simtiti vizavi de un anumit eveniment, situatie sau afirmatie poate fi interpretat pe baza respectivelor micro expresii pe care le afisati pe fata. Datorita faptului ca webcam-urile moderne din diversele dispozitive pe care le folosim zilnic online sunt capabile de inregistrare la o rezolutie din ce in ce mai mare, ramasese doar o problema de software ca mimca fetei sa fie interpretata cu precizie elvetiana. Tocmai s-a rezolvat si acest aspect.
Intitulata “tracking biometric”, aceasta tehnologie este deja folosita in Regatul Unit pentru a oferi diverselor companii responsabile de marketing un feedback mult mai precis vizavi de o noua campanie publicitara sau de o reclama pe care urmeaza sa o lanseze unui public mai larg.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

utilizatori online micro expresii webcam software mimca fetei
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1502 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013309 (s)