News Flash:

VANZARI RECORD in cele trei zile de BLACK FRIDAY

27 Noiembrie 2012
1207 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7305 RON (+0.0021)
USD: 4.2682 RON (+0.0107)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Weekendul trecut magazinele din Romania au organizat evenimentul Black Friday cand au pus la bataie mii de produse cu reduceri de pana la 99%. Dar la cat s-au ridicat vanzarile?

Altex a vandut in cele trei zile de campanie Black Friday, impreuna cu Mediagalaxy, produse de 15 milioane de euro scrie ECONOMICAT.NET

"In topul vanzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, masinile de spalat, urmate de laptopuri si tablete. Din cele trei zile de vanzari, cel mai mare volum a fost inregistrat in prima zi, pe 23 noiembrie, cand vanzarile au ajuns la 6 milioane de euro", a comunicat Altex, intr-un comunicat.

Flanco a anuntat ca a avut vanzari de 55 milioane lei (12,1 milioane euro la cursul BNR de vineri). Cele mai cautate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile.

F64 a avut 5.800 de comenzi

F64 Studio, lider pe piata echipamentelor foto din Romania, anunta  rezultatele obtinute in urma campaniei Black Friday. In cele trei zile de reduceri, F64 a inregistrat 5.800 de comenzi, dintre care 74% au venit exclusiv online, prin intermediul site-ului f64.ro. Valoarea totala a comenzilor inregistrate in ultimul weekend al lunii noiembrie s-a ridicat la 1,47 milioane euro. Mai mult, peste 80% dintre comenzi au fost livrate, urmand ca toate celelalte colete sa fie trimise in cel mai scurt timp.

“Interesul pentru echipamentele foto, in decursul celor trei zile de reduceri, a fost peste asteptari, si ne bucuram ca tot mai multe persoane sunt interesate de ofertele noastre. Am inregistrat un trafic peste estimarile initiale, de peste 20 de ori mai mare decat intr-o zi obisnuita, motiv pentru care echipa F64 a monitorizat permanent activitatea pe site si a incercat sa rezolve probleme aparute, in cel mai scurt timp. De asemenea, echipei de la Online i s-au alaturat, in weekend, si colegii din alte departamente, pentru ca fluxul de lucru sa fie mult mai eficient si rapid.”, Marian Alecsiu, general manager F64.

Vanzarile evoMAG au depasit 1 milion de euro in weekendul reducerilor

evoMAG, unul dintre jucatorii importanti de pe piata de comert online,  a inregistrat 6.174 de comenzi care au totalizat venituri de 970.000 de euro. Site-ul a inregistrat un trafic de 250.584 de vizite, iar numarul de produse comandate s-a ridicat la 9.321 de produse, 93% din stocul pus la bataie de retailer.

Compania a prelungit promotiile si in weekend cand s-au inregistrat 1730 de comezi ce au totalizat 140.000 de euro. 

KOYOS.ro a inregistrat 500.000 de vizitatori

KOYOS.ro  a inregistrat și un numar record de vizite pe toata durata campaniei Black Friday, avand 500.000 de vizitatori și aproximativ 2,5 milioane de pagini vizitate.

,,De Black Friday, am inregistrat comenzi de 20 de ori mai multe fața de o zi obișnuita și ne pare rau ca am putut onora doar 85% din acestea. Vrem sa ne revanșam fața de toți clienții care nu au mai putut beneficia de comenzi și pregatim pentru aceștia vouchere cu discount ce vor putea fi folosite toata luna decembrie” Dana Iorga, Director General KOYOS.ro.

Numarul comenzilor de Black Friday s-a ridicat la peste 6000, cele mai dorite produse fiind laptopurile, telefoanele mobile și produsele pentru baie, acestea din urma fiind in premiera in Black Friday. Pana la ora acestui comunicat magazinul a onorat aproximativ 85% din comenzi, iar reprezentanții magazinului online pregatesc cate un voucher cu discount pentru toți clienții ale caror comenzi nu au putut fi onorate.

eMAG a vandut de 15 miloane de euro

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania a inregistrat in weekend-ul vanzari de 15.73 milioane euro cu un total de peste 180.000 de produse vandute.

Numai vineri retailerul a avut 92.000 de comezi ce au totalizat 12 milioane de euro.

PayU: magazinele si-au majorat vanzarile cu 325%

Magazinele online care au implementat promoții pe 23 noiembrie 2012 – Black Friday – și-au majorat vanzarile cu 325% fața de ziua anterioara, conform datelor din sistemul PayU. Fața de Black Friday din 2011, numarul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creștere a numarului de tranzactii de 104% pe 23 noiembrie 2012 fața de 25 noiembrie 2011.

Cele mai mari creșteri au fost inregistrate de segmentul IT&C, romanii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din aceasta categorie fata de alte zile ale saptamanii trecute. Din același segment provine și tranzacția cu cea mai mare valoare, insumand 6900 de euro.

Alte creșteri importante au avut loc și pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) in timp ce creșteri moderate au fost observate in categoria fashion (8%).

In ceea ce privește valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creșteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, in timp ce pentru alte categorii de produse, coșul mediu nu a inregistrat evoluții semnificative.

Numarul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini au functionat cu dificultate, iar in cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat chiar dupa primele ore ale zilei de vineri. De asemenea, unele magazine fizice de electronice si electrocasnice au fost vineri aglomerate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

romania black friday reduceri televizoarele led frigiderele laptopuri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1760 (s) | 24 queries | Mysql time :0.032779 (s)