News Flash:

Utilizatorii Facebook Messenger vor primi in curand si mesaje text continand reclame

22 Februarie 2016
517 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6660 RON (-0.0003)
USD: 4.0348 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Potrivit unui document trimis de Facebook companiilor de publicitate, aplicatia Messenger va putea fi folosita si pentru promovare prin mesaje text, anuntate prin notificari primite direct pe telefonul mobil.

Departe de a fi o surpriza, decizia Facebook de a introduce o noua metoda de monetizare de pe urma aplicatiei Messenger uimeste insa prin viteza implementarii. Aparent, discutiile se afla deja la un stadiu avansat, noul serviciu urmand sa fie pus la dispozitia companiilor chiar din primavara acestui an.

Totusi, pentru utilizatorii de rand vestile nu sunt chiar atat de rele pe cat par. Departe de a fi transformata intr-o platforma pentru spam cu mesaje nesolicitate, Facebook Messenger va directiona mesajele promotionale numai catre utilizatori pentru care sunt cu adevarat relevante. Mai precis, este vorba de utilizatori care au interactionat recent cu firma respectiva, spre exemplu purtand o discutie cu un  reprezentant al acesteia. De cealalta parte, companiile au de castigat prin certitudinea ca mesajele trimise nu sunt raspandite la intamplare, ci ajung la persoane care au aratat deja interes fata de subiectul respectiv.

Cat despre mesajele cu pricina, acestea vor fi exclusiv in forma text si pot avea la sfarsit un link prescurtat de forma fb.com/msg, a carui activare pune utilizatorul in conversatie directa cu un reprezentant al companiei respective. Astfel de link-uri plasate in paginile de Facebook vor permite oricarui utilizator sa contacteze firma respectiva pentru a solicita servicii, a-si exprima aprecierea ori nemultumirea fata de prestatia acesteia. Detaliul care probabil nu va fi cunoscut imediat de toata lumea este ca odata ce am interactionat cu un astfel de link, Facebook da unda verde pentru a fi targetati cu mesaje promotionale prin aplicatia Messenger.

Nu este clar daca stergerea manuala a firului de conversatie in aplicatia Messenger va opri imediat si reclamele trimise de compania respectiva. Probabil, din ratiuni de pastrare a relevantei fata de audienta tintita, Facebook va pastra un interval limitat de timp in care mesajele promotionale mai pot fi trimise dupa momentul ultimei interactiuni cu firma respectiva.

Cat despre subiectul mesajului, acesta ar putea fi anuntarea unor reduceri, reaprovizionare in cazul produselor cumparate in mod recurent (scutece pentru copii, asigurarea RCA), lansarea de produse noi sau sugestii de produse pe baza celor achizitionate anterior.

Momentan, reprezentantii Facebook nu au luat o pozitie oficiala, etichetand cele prezentate drept simple zvonuri. Mai multe detalii am putea afla insa de la conferinta F8, programata pentru perioada 12-13 aprilie.

messenger facebook messenger aplicatia messenger interactiuni
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1801 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019019 (s)