News Flash:

Un News Feed mai curat: Facebook va penaliza partajarea automata de continut

29 Mai 2014
888 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6669 RON (0.0000)
USD: 4.0761 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Atat timp cat nu sunteti deranjati prea mult de procesarea datelor personale, autentificarea Facebook folosita de alte servicii sau aplicatii este utila deoarece ofera o metoda universala de acces, permite regasirea unor prieteni si faciliteaza partajarea rapida a continutului. Aceasta partajare poate deveni insa foarte usor agasanta pentru ceilalti, iar Facebook a anuntat ca va lua masuri si va penaliza continutul generat automat fara stirea utilizatorului.

Probabil ca fiecare dintre noi avem cel putin un prieten care foloseste autentificarea Facebook oriunde apuca, nu verifica niciodata drepturile de acces acordate aplicatiilor sau serviciilor si ne bombardeaza News Feed-ul cu „noutati” inutile de pe Instagram, Foursquare, Deezer sau Candy Crush. Facebook a analizat acest timp de continut, a decis ca utilitatea lui este mica si a anuntat ca va reduce frecventa cu care acesta ne va agasa.

Prima initiativa in aceasta directie a fost dezvaluita la inceputul acestei luni, cand Facebook a prezentat viitorul ecran de autentificare. Acesta va oferi, printre altele, si un mod mai clar de alegere a tipului de continut care va fi partajat in mod automat de catre aplicatii sau alte servicii.

Al doilea pas facut a fost anuntat ieri, compania dezvaluind ca va penaliza direct acest timp de continut. Compania a anuntat ca va ajusta algoritmii de sortare si va favoriza continutul scris sau partajat direct de catre utilizator, actualizarile automate generate de catre aplicatii urmand sa fie penalizate si sa fie afisate mai rar. Aceste mesaje vor fi in continuare indexate si folosite pentru ajustarea algoritmilor folositi pentru afisarea reclamelor, insa prioritatea si vizibilitatea lor in News Feed va fi scazuta.

In cursul testelor facute cu un numar redus de utilizator, Facebook a constatat ca numarul mesajelor automate afisate in News Feed a scazut cu 75 de procente, ceea ce este o veste buna pentru toti utilizatorii acestei retele de socializare. Aceasta masura va afecta unii dezvoltatori de software, insa Facebook ii incurajeaza pe acestia sa apeleze la optiunile „Send to mobile”, prin care utilizatorii sunt incurajati sa instaleze aplicatiile native si in care exista sisteme de notificare a activitatii, sau sa foloseasca intotdeauna optiunea de partajare explicita si clara a continutului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

facebook aplicatii partajare deezer candy crush news feed
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1809 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022105 (s)