News Flash:

Twitter a achizitionat site-ul de market research Hotspots.io

17 Aprilie 2012
790 Vizualizari | 0 Comentarii
Hotspots.io, site-ul ce analizeaza impactul unor campanii publicitare pe platformele de social media, a fost achizitionat ieri de catre Twitter. Echipa din spatele serviciului de market research va continua sa ofere statistica legata de retelele de socializare, in colaborare cu platforma de micro-blogging.

Hotspots.io e un serviciu ce ofera o analiza a mesajelor de pe Twitter pentru a afla impactul unor campanii de publicitate in randul utilizatorilor. Spre exemplu, Hotspots.io a realizat o statistica a celor mai discutate spot-uri publicitare ce au fost transmise in timpul Superbowl-ului, cel mai mare eveniment sportiv al anului pentru americani. Astfel, compania poate estima daca spot-urile publicitare realizat de companii precum H&M, Coca-Cola sau Doritos au starnit reactii si mesaje pe Twitter.

Echipa din spatele Hotspots.io a declarat ca va continua sa lucreze la astfel de analize si in cadrul companiei Twitter, si vor folosi aceasta statistica pentru a monitoriza succesul campaniilor publicitare pe platforma de micro-blogging.


hotspots io campanii publicitare social media twitter micro-blogging
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1430 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013576 (s)