News Flash:

STUDIU! Reactia la Facebook Reactions nu este cea asteptata

13 Mai 2016
1723 Vizualizari | 0 Comentarii
Introduse la inceputul acestui an, noile Reactii Facebook le ofera utilizatorilor mai multe modalitati prin care isi exprima atitudinea fata de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, ras, uimire, tristete sau manie. Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, aceste noi reactii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continua sa foloseasca butonul Like pentru a-si arata aprecierea fata de un anumit tip de continut.
 
Firma a analizat 130.000 de postari si a descoperit ca 97% din interactiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii si Share-uri. 
 
O explicatie pentru faptul ca noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul ca majoritatea utilizatorilor acceseaza Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reactii trebuie sa tina apasat degetul pe ecran, iar apoi sa selecteze eticheta dorita. In schimb, pentru a da Like nu trebuie decat sa dea clic pe butonul dedicat.
 
Cercetarea celor de la Quintly a aratat ca tipul de continut video genereaza cu 40% mai multe reactii decat cel care include imagini.
 
Totusi, este prematur sa tracem concluzii dupa doar doua luni de la lansarea Facebook Reactions.

reactii facebook studiu facebook like video facebook reactions
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1752 (s) | 36 queries | Mysql time :0.024284 (s)