Magazinul de aplica?ii pentru televiziune , Samsung Apps, a dep??it 5 milioane de desc?rc?ri la nivel global, iar aplica?iile video sunt cele mai desc?rcate.
Aplica?ia frunta?? a fost YouTube, care a înregistrat cele mai multe desc?rc?ri la nivel global, dar ?i la nivelul Statelor Unite ?i Marii Britanii, cât ?i în numeroase alte ??ri.
Pe lâng?
YouTube, în top se afl? aplica?ii precum
Vimeo (num?rul 4 global, num?rul 1 în America Latin? ?i Emiratele Arabe Unite), Blockbuster (num?rul 6 global, num?rul 2 în Statele Unite) ?i
DAILYMOTION (num?rul 9 global, num?rul 1 în Rusia). Aplica?iile de informare precum
Google Maps (num?rul 2),
AccuWeather (num?rul 3) ?
i USA Today (num?rul 7) apar în clasamentele globale de desc?rc?ri.
„Nu este o surpriz? c? aceste aplica?ii se afl? în topul listelor globale ?i regionale. Televizorul este un dispozitiv dedicat familiei ?i oamenilor care vor s? se relaxeze ?i s? descopere alte experien?e pe TV, cum ar fi jocurile ?i re?elele sociale, precum ?i posibilit??ile nelimitate oferite de dezvoltatorii no?tri ter?ieri, ” a afirmat Kang-hyun Kwon, Senior Vice President, Media Solution Center, Samsung Electronics.
Momentan, mai mult de 550 de aplica?ii create special pentru televizor sunt disponibile pe Samsung Apps, cu jocuri, video ?i aplica?ii de informare ce acoper? aproximativ 60% din total. Dup? atingerea celor 2 milioane de desc?rc?ri în ianuarie de la lansarea Samsung Apps din februarie 2010, a fost nevoie de doar patru luni pentru a atinge 5 milioane de desc?rc?ri.
Clien?ii Samsung descarc? aplica?ii pentru televizor cu o rat? medie de 100.000 de aplica?ii la fiecare patru zile. Samsung Apps este acum disponibil în 120 de ??ri.
Comentarii (0)