News Flash:

Romancele cheltuiesc cu 20% mai mult decat barbatii pe gadgeturi

24 Martie 2015
568 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Femeile cumpara mai rapid si mai mult decat barbatii in Romania.

Conform QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, femeile se indreapta din ce in ce mai des catre gadgeturi precum bratari fitness sau smartwatches si aloca pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decat barbatii.

Tendintele in moda si accesorii continua sa determine comportamentul de achizitie al femeilor in mediul online, iar noutatile in materie de tehnologie nu fac altceva decat sa le starneasca interesul pentru imbinarea perfecta a tinutelor cu cele mai noi gadgeturi. Potrivit QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500-1.000 lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.

„In topul comenzilor efectuate de catre femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor tiboc, director general QuickMobile.

Potrivit analizelor QuickMobile, media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25-34 ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500-1.000 lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 lei.

De altfel, cu ocazia evenimentelor speciale, barbatii apeleaza tot la QuickMobile pentru a gasi cele mai bune variante de cadouri pentru femeile din viata lor. Astfel, circa 20% din comenzile efectuate de catre barbati sunt destinate tot femeilor.

Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determina cumparaturile femeilor tin in mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori sau daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.

Citeste mai departe pe Yoda.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

tehnologie femeile bratari fitness smartwatches cumparaturile online
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1479 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013493 (s)