News Flash:

Producatorii auto se simt amenintati de explozia gadget-urilor

6 August 2012
728 Vizualizari | 0 Comentarii
Producatorii auto americani sunt ingrijorati ca generatia tanara, aflata oricum intr-o situatie financiara restrictiva, inclina spre relationarea in spatiul online, manifestand tot mai putin interes pentru autoturisme, trend care ar putea limita cererea din SUA cu 2 milioane de unitati pe an.

Ponderea in vanzarile auto a persoanelor cu varste intre 18 si 34 de ani a scazut la 11% in aprilie 2012, de la 17% in aprilie 2007, inaintea recesiunii si crizei financiare, potrivit datelor R.L. Polk & Co.

Compania de consultanta Deloitte LLP a tras recent concluzia ca "4G bate V-8" in cazul celor 80 de milioane de americani nascuti in perioada 1981-2001, cu referire la cel mai rapid standard de conectare mobila la Internet, respectiv motorul cu opt cilindri in "V", un simbol al automobilismului american.

"O masina este un simbol al libertatii. Insa spre deosebire de trecut exista mult mai multe moduri prin care un exponent al actualei generatii tinere poate obtine aceasta libertate", comenteaza Alexander Edwards, presedinte al diviziei auto la compania de consultanta Strategic Vision din San Diego.

Dan Luria, economist la Michigan Manufacturing Technology Center, considera ca salariile mai mici platite tinerilor si preferinta acestora pentru gadget-uri in defavoarea automobilelor ar putea limita vanzarile auto din SUA la 15 milioane unitati pe an, relateaza Mediafax.

producatorii auto ingrijorati generatia tanara situatie financiara
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1403 (s) | 24 queries | Mysql time :0.026247 (s)