News Flash:

Opera, made in China: un consortiu chinez cumpara celebrul web browser pentru 1.2 miliarde dolari

11 Februarie 2016
435 Vizualizari | 1 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (+0.0043)
USD: 3.9793 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aflat de mai mult timp in deriva si cu un viitor incert, web browserul Opera pare ca va ajunge pe mana unor investitori chinezi, dezvoltatorul cu sediul in Norvegia primind o oferta de achizitie in valoare de 1.2 miliarde dolari, suma fiind cu 53% mai mare decat valoarea de piata a companiei, estimata pe baza cotatiei actiunilor la ultima runda de tranzactionare la bursa.

Oferta ce vizeaza achizitionarea integrala a companiei a fost trimisa deja spre validare actionarilor, ultimul obstacol real fiind incuviintarea tranzactiei de catre Guvernul Norvegian.

Grupul de investitori cunoscut publicului sub numele Golden Brick, include unele companii chineze cu istoric controversat, cum ar fi Qihoo 360 - o fosta companie de stat recent intrata in mediul privat dupa o tranzactie de 9.3 miliarde dolari, Kunlun - o companie abia listata la bursa care tocmai a achizitionat 60% din actiunile unui site de gay-dating pe nume Grindr, respectiv grupul de investitii Yonglian.

˝Motivatia achizitionarii portofoliului Opera de catre consortiu are o puternica motivatie strategica si industriala„, declara CEO-ul Opera Lars Boilesen. ˝Credem ca acest Consortiu, care detine expertiza si o prezenta solida in pietele emergente, va fi un proprietar puternic pentru Opera, capabil sa intareasca pozitia sa in randul partenerilor si utilizatorilor, accelerand planurile de expansiune si aducand plus de inovatie„.

Tranzactia ar urma sa deschida pentru web browserul Opera o baza mult mai larga de utilizatori ai serviciilor Kunlun si Qihoo din China, precum si suportul financiar pe care Consortiul il poate oferi in sprijinul Companiei. Simultan, grupurile Kunlun si Qihoo isi vor putea oferi produsele si serviciile catre intreaga baza de utilizatori Opera, transformand Opera intr-o platforma de top pentru publicitate.

Momentan, cu o baza de 350 milioane de utilizatori la nivel global pentru platformele Desktop si Mobile, Opera a mai tatonat o posibila achizitie din partea gigantului Facebook, ca posibil colac de salvare dupa ratarea tintelor de vanzari prin publicitate.

Dincolo de web browserul cu acelasi nume, Opera a invertit masiv si in business-ul de publicitate, care include servicii precum SurfEasy si serviciul pe baza de abonament Bemobi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

opera investitori chinezi oferta achizitie guvernul norvegian
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

CharlesAboli  | #1072
wh0cd642110 buy viagra
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1598 (s) | 35 queries | Mysql time :0.016465 (s)