News Flash:

O retea de socializare necunoscuta a intrecut Google+, YouTube si LinkedIn

6 Februarie 2012
1170 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6578 RON (+0.0019)
USD: 3.9575 RON (+0.0058)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Toată lumea urmăreşte creşterea reţelei sociale Google+, care a ajuns între timp la 100 de milioane de utilizatori, dar o platformă vine surprinzător din urmă.

Pinterest are cea mai mare creştere dintre toate reţelele sociale, link-urile care pornesc şi care trimit la această platformă însemnând 3,6% din numărul total de legături de pe internet. Acest procent este mai mare decât cel al Google+, LinkedIn şi YouTube la un loc.

Facebook rămâne însă regele, cu 26,4% din numărul total de legături recomandate în luna ianuarie, scrie forbes.com.

Ce este şi ce atrage?

Ce este totuşi Pinterest? Site-ul se descrie ca un panou virtual, unde utilizatorii pot să-şi afişeze imaginile favorite din diferite domenii. Se bazează în mare parte pe imagini şi este un instrument de organizare foarte bun. Utilizatorii folosesc panourile virtuale pentru a-şi plănui nunta, pas cu pas, pentru a-şi decora casa sau pentru a-şi distribui reţetele şi procesul prin care se creează un preparat”.

Ce atrage la Pinterest este faptul că totul se bazează pe fotografii, fiind o bună unealtă de a descoperi şi distribui lucruri noi. Cuvintele nu pot explica prea bine un proces, dar imaginile-l fac clar.

Reţeta Pinterest

Pinterest a crescut foarte mult faţă de anul trecut. În mai 2011 avea 400.000 de utilizatori. În noiembrie ajunsese la 4,9 milioane, fără mare promovare. O altă cifră este mai interesantă: 70% din utilizatori sunt femei.

Dacă ar fi să comparăm Pinterest cu o altă reţea socială, această ar fi Tumblr, care este o platformă de blogging, un site de afişat imagini şi o reţea socială în acelaşi timp.

În plus, spre deosebire de alte reţelel sociale, Pinterest îşi păstrează o bază dură de fani şi utilizatori. În loc să deschidă accesul tuturor, aşa cum a făcut Google+, Pinterest se bazează pe invitaţii sau pe cereri care sunt aprobate după o perioadă de timp. Decât să aibă 100 de milioane de utilizatori care nu fac nimic, mai bine are 5 milioane de utilizatori activi, care se transformă cu uşurinţă într-o adevărată comunitate.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pinterest linkedin youtube tumblr
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1701 (s) | 24 queries | Mysql time :0.028205 (s)