News Flash:

Noul Facebook provoac? furia utilizatorilor

23 Septembrie 2011
679 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6599 RON (+0.0013)
USD: 4.1469 RON (+0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
12
Schimb?rile aduse de liderul re?elelor sociale nu sunt pe placul membrilor. Facebook începe astfel cu stângul competi?ia cu Google+, cea mai nou? re?ea social?, lansat? la scar? larg? miercuri. Speciali?tii spun c? schimb?rile grafice operate de Facebook ?in de „obi?nuin??“, iar membrii celei mai puternice re?ele sociale îi vor r?mâne fideli, în ciuda concuren?ei Google+. Lansarea la scar? larg?, miercuri, a unei noi re?ele sociale apar?inând Google a stârnit reac?ii împ?r?ite. Dac? mul?i au apreciat cre?terea fulminant? din perioada de teste, evenimentul din aceast? s?pt?mân? a fost umbrit de contraatacul Facebook. Reprezentan?ii companiei au pus în practic? marile schimb?ri anun?ate în ultimele s?pt?mâni, n?scând o mic? revolu?ie pe propria re?ea social?. Astfel, schimb?rile au creat un paradox: reac?iile negative la adresa noii interfe?e grafice oferite de re?eaua lui Mark Zuckerberg au întrecut în „popularitate" lansarea Google+. În încercarea de a pune be?e-n roate celui mai nou juc?tor de pe pia??, Facebook a venit cu modific?ri ale interfe?ei ?i cu op?iuni noi. Astfel, fluxul de ?tiri a fost modificat, afi?ând poze mai mari, acest lucru sem?nând îns? aproape perfect cu modul de afi?are al Google+. De asemenea, spre nemul?umirea membrilor, Facebook a montat un Ticker în partea dreapt? a ecranului, care ofer? actualiz?ri în timp real despre activitatea prietenilor. Micul „Big Brother" Considerat? de creatorii Facebook o op?iune revolu?ionar?, Tickerul ?i-a luat cu rapiditate porecla neoficial? de „Facebook în interiorul unui Facebook". Pe lâng? aspectul estetic, Ticker-ul a n?scut un val de îngrijorare în privin?a intimit??ii. Astfel, cu ajutorul noii op?iuni, utilizatorii au acces la post?rile oric?rui membru, cu condi?ia s? aib? un prieten comun. Acest lucru era imposibil pân? acum dac? erau activate set?rile de protec?ie a intimit??ii.  Sociologii sus?in c? reac?iile românilor sunt de în?eles, dar c?, la un moment dat, vor fi acceptate. „Este un automatism, iar în momentul în care se schimb? schema logic? a lucrurilor, reac?ia este negativ?", a declarat  sociologul Hanibal Dumitra?cu. Schimb?rile din interfa?a Facebook au fost apreciate îns? de speciali?tii social media. „Facebook va fi mult mai u?or de utilizat cu noile set?ri. Re?eaua social? este ca o femeie cu care te-ai obi?nuit: când nu te mai surprinde, vrei alta", a declarat Cristian China-Birta, explicând ?i interesul pentru Google+. Competi?ia dintre Facebook ?i Google+ se va tran?a îns? în minimum trei ani, mai spun speciali?tii. „Când ai la dispozi?ie peste 750 de milioane de «cobai», captivi, extrem de activi ?i responsivi po?i s?-ti permi?i luxul s? experimentezi lucruri noi pân? când define?ti produsul ideal", a declarat analistul social media Drago? Stanca. Schimb?rile pe care ?i le propune Facebook vor continua. La închiderea edi?iei, ace?tia se  reuniser? în cadrul Conferin?ei F8, un eveniment anual unde sunt anun?ate noile tendin?e. "Facebook va fi mai u?or de utilizat. Re?eaua social? este ca o femeie cu care te-ai obi?nuit: când nu te mai surprinde, vrei alta." Cristian China-Birta consultant social media Reac?ii virulente ale membrilor din România Cititorii adevarul.ro au reac?ionat vehement la schimb?rile impuse de Facebook. Mul?i dintre ei sus?in c? politica dus? de reprezenta?ii celei mai mari re?ele sociale îi vor „goni" c?tre principalul competitor, Google+.  Iat? câteva dintre opiniile acestora: - „Atât ame?esc Facebook, c? într-un final utilizatorii se vor muta la altceva. Deja încep s? o fac?." - „Pân? când o s? tot modifice? Era bine la început, dar când tot vezi schimb?ri, e r?u." - „Nu ne place deloc. M?car cei care s-au gândit s? fac? trecerea pe Google+ au treaba mai u?oar?." - „Poze prea mari pe Wall, statusuri prea lungi. Acest lucru va duce la spam ?i enervare. Listele sunt, în schimb, utile. Ne putem aduce oamenii din anumite categorii într-un singur loc." - „Cu cât se va complica cu atât va fi r?u." Google+ s-a n?scut mort? Salutat? ca o revolu?ie în spa?iul virtual, deoarece oferea noi op?iuni utilizatorilor, platforma oferit? de cel mai mare motor de c?utare a avut cea mai mare rat? de cre?tere dintre toate re?elele sociale. Acest lucru s-a bazat ?i pe faptul c? pia?a socializ?rii virtuale este popular? ?i în cre?tere, spre deosebire de anul 2004, când Facebook a fost lansat pe un teren necunoscut. Astfel, Google+ a ajuns, conform datelor portalului de analiz? new media comScore, la un num?r de 25 de milioane de utilizatori în doar trei luni de teste. Competi?ia cu Facebook se d? nu în cifrele exacte, ci în volumul de informa?ii partajate pe profilul fiec?rei persoane. Astfel, conform studiilor, momentul de apogeu al Google+ a fost atins pe 21 iulie. Începând de atunci, traficul a sc?zut constant. Conform blogului de tehnologie Gizmodo, din luna august pân? în septembrie, num?rul post?rilor de pe noua re?ea social? a sc?zut cu 41%, de la 0,68, la 0,40 post?ri pe zi de persoan?. Explica?ia acestui declin poate fi ?i faptul c? dou? treimi din utilizatori aleg s? împ?rt??easc? informa?ii unui num?r limitat de prieteni, dintr-un anumit Cerc (corespondentul Smart List de pe Facebook). Astfel, pe cât de mediatizat? a fost, pe atât de discret? a r?mas lansarea Google+ în interiorul re?elei sociale, unde, aparent, nu pare s? se întâmple nimic. „Cred c? Google+ este mort. A spune c? abia a fost lansat e ca ?i cum ai zice c? filmul «Spiderman» e înc? avanpremier?. Au trecut câteva luni. Audien?ele l-au încercat. Este un spectacol, doar c? unul nu foarte interesant", a declarat profesorul de jurnalism Dan Reimold, pentru huffingtonpost.com.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1550 (s) | 35 queries | Mysql time :0.014942 (s)