News Flash:

Miele a lansat in 2015 produse cu tehnologii unice in lume. Care sunt cele mai tari si cat costa

21 Ianuarie 2016
330 Vizualizari | 0 Comentarii
Miele Romania a lansat in 2015 produse cu tehnologii unice in lume

Miele, compania numarul unu in productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a lansat in 2015 electrocasnice premium cu tehnologii unice in lume. Miele a adus in Romania, prima masina de spalat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu functia de detartrare automata, CM 7500, prima masina de spalat vase cu tehnologia patentata Knock2Open, G 6000, si singurul cuptor combinat cu abur si microunde, DGM 6800.

Totodata Miele Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 64% pe piata din Romania, in 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare crestere anuala a vanzarilor inregistrata de Miele in Romania. Compania a realizat o cifra de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vanzari au fost aspiratoarele, masinile de spalat rufe si uscatoarele.

„Piata de electrocasnice din Romania este in curs de maturizare; clientii sunt mai selectivi, mai atenti la caracteristicile produselor, la design-ul si durabilitatea acestora, deci mai dispusi sa investeasca in electrocasnice de calitate. in mod particular, clientii Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care calatoresc, au avut primul contact cu brandul in afara tarii si se informeaza inainte de a face o achizitie”, declara Loredana Butnaru, Director de Vanzari Miele Romania.

Pe parcursul anului trecut, compania a incheiat o serie de noi parteneriate, a deschis doua magazine exclusive si a extins reteaua de distributie in toata tara:

• Lansarea showroom-ului online de electrocasnice premium Miele pe platforma eMAG Marketplace, care listeaza intreaga gama de produse Miele
• Deschiderea celui de-al treilea magazin exclusiv Miele din Romania, la Sibiu, amplasat central, care expune toate categoriile de produse Miele disponibile in Romania;
• Inaugurarea magazinului exclusiv de la Targu Mures, al patrulea din Romania, cu o suprafata de 60 de metri patrati;
• Parteneriatul cu retele de retail electro-IT, Altex si Flanco.

Astfel, cresterea vanzarilor Miele Romania in 2015 a fost sustinuta de implementarea planului de business pe care compania l-a inceput acum doi ani, odata cu relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei, Bucuresti.

La finalul anului trecut, Miele Romania avea o retea de 30 parteneri si 70 de magazine, care se inscriu in trei categorii: parteneri Miele exclusiv, in cadrul carora sunt comercializate doar produsele brandului, retele de magazine specializate in vanzarile de mobilier de lux, dar si retele si magazine independente de electro-IT.

miele electrocasnice espressor parteneriate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1568 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018131 (s)