News Flash:

Microsoft vrea sa revolutioneze piata publicitatii

14 Iunie 2012
850 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Microsoft a dezvoltat o aplicatie care promite sa aduca o adevarata revolutie in piata publicitatii. In esenta, vrea sa foloseasca Kinect pentru a ghici la ce spoturi vor sa se uite telespectatorii.

Potrivit certificatului de licenta publicat de Oficiul american pentru marci si inventii, document pe care il puteti citi aici, Microsoft a dezvoltat o aplicatie care, prin intermediul senzorului Kinect, va citi expresiile faciale si starile emotive ale telespectatorilor.

In functie de starea in care se afla cei aflati in fata ecranului, aplicatia va aduce pe ecran un anumit tip de spoturi comerciale. Potrivit New Scientist, de exemplu cei care zambesc sau arata optimism vor fi mult mai atrasi de spoturile TV dedicate gadgeturilor, vacantelor etc.

Daca Kinect va detecta ca persoana din fata ecranului s-a ingrasat, ii va furniza spoturi dedicate salilor de fitness si programelor de slabit.

Pentru cei deprimati, stresati, in general in stari negative, noua aplicatie le va aduce pe televizor spoturi video dedicate, de exemplu, cluburilor de noapte, comunitatilor de pe internet sau altor activitati care sa se plieze pe starea lor negativa.

Cei de la New Scientist comenteaza ca va fi foarte interesant de vazut cum vor reactiona telespectatorii cand televizorul le va spune, practic, ca sunt depresivi sau supraponderali.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

microsoft aplicatie revolutie piata publicitatii kinect aici ecran
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1740 (s) | 35 queries | Mysql time :0.030056 (s)