News Flash:

Foursquare si-a schimbat termenii de utilizare – va folosi numele complete ale utilizatorilor si va impartasi mai multe informatii despre locurile vizitate

1 Ianuarie 2013
807 Vizualizari | 0 Comentarii
Foursquare, care, in acest an, a depasit 3 milioane de check-in-uri si si-a atras alte 15 milioane de noi utilizatori, isi schimba termenii de utilizare. Compania a trimis cate un e-mail fiecarui utilizator pentru a anunta ca, de pe data de 28 ianuarie se vor adauga doua noi prevederi:  acces la un volum mai mare de date ale utilizatorilor si locurile unde au fost acestia si utilizatorii vor trebui sa isi foloseasca numele complete.

Poate ca schimbarile se datoreaza faptului ca reteaua sociala incearca sa tina pasul cu schimbarile pe care le-au facut, in ultima vreme, Instagram si Facebook. Ambele prevederi pe care compania le va introduce in termenii de utilizare subliniaza marirea volumului de date pe care Foursquare doreste sa le faca disponibile catre parti exterioare care ar putea fi interesate.

In ceea ce priveste folosirea numelui complet, compania sustine ca, de la sfarsitul lunii ianuarie, numele complete ale utiilizatorilor (nu neaparat cele reale) vor aparea in check-in-uri si toata lumea le va putea vedea.  Pentru a face adaptarea mai usoara, reteaua ofera deja posibilitatea utilizatorilor de a folosi nume complete care apar atunci cand isi cauta prietenii pe Foursquare. Totusi, “atunci cand utilizatorii dau click pe profilul respectiv, nu vor mai vedea numele de familie”, precizeaza noile reguli. Exista, totusi, o setare care permite utilizatorilor sa aleaga daca sa activeze sau nu aceasta optiune.

Din punct de vedere al datelor pe care Foursquare le va pune la dispozitie, compania subliniaza ca schimbarea are ca scop marirea pragmatismului in ceea ce priveste folosirea retelei: inainte, cei interesati nu puteau sa vada decat check-in-urile facute cu maxim 3 ore in urma, pe langa cele mai recente si utilizatorii cei mai “loiali”. Modificarea are loc intrucat exista multi utilizatori care nu pot sa verifice news fee-ul retelei sociale decat seara, deci, daca prevederea ramanea la forma veche, nu ar fi putut sa  vada decat check-in-urile facute in ultima parte a zilei. Ca si mai sus, exista o setare care sa activeze sau sa dezactiveze aceasta optiune.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

foursquare check-in instagram facebook
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1768 (s) | 24 queries | Mysql time :0.024450 (s)