News Flash:

Facebook va include optiuni de ride-sharing in paginile pentru evenimente

2 Februarie 2016
527 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (+0.0043)
USD: 3.9793 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Facebook si Uber sunt abia la inceputul unui parteneriat, insa viitorul colaborarii dintre cele doua companii ar putea fi foare interesant. Desi momentan poti doar sa comanzi un Uber folosind aplicatia Messenger, un brevet inregistrat de Facebook sugereaza ca in curand am putea sa comandam si sa gasim alti pateneri de drum folosind serviciul de ride-sharing, direct din pagina de promovare a unui eveniment.

Desi dureaza de obicei mult timp intre inregistrarea unui brevet si implementarea tehnologiei intr-un produs dedicat consumatorilor, faptul ca Facebook si Uber deja colaboreaza ar putea sugera ca planul este ca noua functie sa fie lansata in viitorul apropiat. Informatiile oferite de catre Facebook in cadrul documentului pentru inregistrarea brevetului descriu functionalitatea in mare detaliu si o integreaza in modul in care paginile de eveniment functioneaza deja in prezent.



De fiecare data cand te inscrii pentru participare la un eveniment public de pe Facebook, vei putea alege modul de transport. Vei putea alege intre „vin cu masina personala” sau „vin cu alta metoda de transport”. In cazul in care alegi alta metoda de transport, vor fi sugerate diverse servicii precum Uber sau Lyft, in tarile in care acestea exista, cat si posibilitatea de a lasa alti participanti la eveniment sa se inscrie pentru ridesharing.



Poti selecta numarul de locuri disponibile in masina, iar cei interesati sa imparta costurile de transport isi pot lasa adresa de la care pot fi ridicati din drum. Mai mult decat atat, intrucat utilizatorii de internetul sunt foarte preocupati de intimitatea online in ultimii ani, Facebook va oferi posibilitatea de a selecta cine are dreptul sa se inscrie pentru ride-sharing-ul tau. Poti lasa „anuntul” public, pentru toata lumea, sau poti selecta daca doar prietenii din lista pot sa se alature.

Conform brevetului, Facebook pare sa se ocupe si de navigatie, oferind adresele tuturor celor care se inscriu pentru o anume cursa, iar algoritmul sau ar putea sa selecteze pentru cursele „publice” alaturari de soferi si calatori in functie de interesele comune inscrise pe profile. Totul suna putin fantezist in acest moment, fiind foarte multe variabile la mijloc pentru a functiona totul fara batai de cap, mai ales luand in considerare lipsa experientei Facebook in navigatie, insa un parteneriat cu Uber ar putea fi solutia pentru multe dintre aceste motive de ingrijorare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

facebook-patent
facebook uber parteneriat messenger ride-sharing transport
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1788 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018739 (s)