News Flash:

Facebook sufera o noua cadere in ochii utilizatorilor din SUA

18 Iulie 2012
942 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (0.0000)
USD: 4.0026 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Facebook sufera o noua scadere la capitolul satisfactia consumatorului, potrivit unui raport publicat recent de ACSI (American Customer Satisfaction Index), iar de vina par sa fie schimbarile prea dese in interfata (introducerea Timeline), reclamele si ingrijorarile legate de pierderea intimitatii. Gigantul fondat de Mark Zuckerberg a mai scazut cu 8%, ajungand la o valoare de 61 pe o scala ce are 100 ca maxim, rezultat ce reprezinta un minim istoric in categoria Social Media a ACSI.

In timp ce Facebook este in scadere, reteaua Google+ se descurca destul de bine, obtinand un scor de 78 la prima aparitie in top. Potrivit raportului publicat in colaborare cu firma de analiza ForeSee utilizatorii apreciaza lipsa reclamelor traditionale si aplicatia mobila superioara.

"Merita sa ne intrebam cate de mult conteaza satisfactia consumatorilor pentru cei de la Facebook, tinand cont de faptul ca au o baza de 800 de milioane de utilizatori. Ne putem astepta ca Google sa isi foloseasca multiplele sisteme si capabilitati mobile pentru a atrage utilizatori intr-un ritm rapid. Daca Facebook inca nu simte presiunea de a imbunatati satisfactia utilizatorilor acum, lucurile s-ar putea schimba in curand", a declarat Larry Freed, CEO ForeSee.

Intreaga categorie Social Media a suferit o scadere cu 1.4 % in acest an, atingand nivelul de 69. Alte scoruri din aceasta categorie sunt: Pinterest (69), Twitter (64), YouTube (73).


facebook scadere satisfactia consumatorului acsi interfata timeline
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1549 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013420 (s)