News Flash:

Facebook si Twitter, in pericol? Vine din urma reteaua sociala a mamicilor, Pinterest

6 Februarie 2012
832 Vizualizari | 0 Comentarii

O noua retea sociala, Pinterest, strange din ce in ce mai multi adepti, insa e vorba de un cu totul altfel de public decat in cazul Facebook si Twitter. Femeile reprezinta publicul-tinta, mai ales cele care au devenit deja mamici, sunt familiste sau ajunse la varsta a doua.

Initial, Pinterest a pornit, in 2009, gratie unui angajat Google, Ben Silbermann (29 de ani), ca un mediu virtual unde oamenii puteau sa-si uploadeze poze, unde puteau face schimb de retete si sfaturi in ceea ce priveste cresterea copiilor sau organizarea nuntilor, informeaza Chicago Tribune.

Insa a crescut in liniste pana in decembrie 2011, cand numarul de vizitatori unici din SUA a ajuns la 7,5 milioane, de la 418.000 in mai, o viteza de crestere in trafic mai mare decat cea a Facebook, Twitter si MySpace, la inceputuri, dupa cum declara analistul comScore Inc. Andrew Lipsman.

Pinterest a prins cel mai bine in comunitatea de mamici, preocupate de casa si aranjarea acesteia, de retete, cresterea copilului, dar si de propriul aspect, diferit de cel al adolescentelor.

Spre deosebire de perfectiunea pe care o promova Martha Stewart cu cativa ani in urma, Pinterest vine in intampinarea mamelor ocupate, care nu au mult timp de pierdut nici macar online, care isi doresc o mostra frugala de umor colectiv.



ben silbermann
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1535 (s) | 24 queries | Mysql time :0.024049 (s)