News Flash:

Facebook se ia dupa Google: A introdus rezultatele sponsorizate la cautari

23 August 2012
1628 Vizualizari | 0 Comentarii

Intr-o incercare de a monetiza mai mult popularul serviciu, Facebook a introdus astazi reclamele in interfata site-ului, intr-o forma mai agresiva decat de obicei.

Rezultatele sponsorizate sunt cea mai recenta mutare a gigantului in socializare pentru a genera un profit intr-o perioada destul de sumbra pentru companie, totul cu pretul supararii utilizatorilor. Desi sunt imbracate in haine de informatii utile, in momentul in care incepi sa cauti un prieten din lista si vezi ca esti bombardat cu reclame mascate ca rezultate la respectiva cautare, cu siguranta notiunea de ajutor nu este prima care-ti vine in minte.

Cum e de asteptat, un click pe un link sponzorizat deschide pagina platitorului de reclama si nu site-ul companiei sau serviciului respectiv, cum se intampla in Google de exemplu. In materialul de promovare al noii functii, trimis catre companiile de marketing, este specificat ca aceasta va permite brandurilor "sa orienteze traficul catre anumite pagini de Facebook, Tabs sau aplicatii Canvas".

Daca nu va convine o reclama strecurata printre rezultate, o puteti dezactiva permanent printr-un click pe butonul x din coltul din dreapta sus.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

monetiza serviciu facebook reclamele interfata profit reclame mascate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1569 (s) | 35 queries | Mysql time :0.029377 (s)