News Flash:

Facebook isi creaza propriul „YouTube” in cadrul retelei de socializare

14 Octombrie 2015
530 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6519 RON (0.0000)
USD: 3.9743 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
In 2015 Facebook a lucrat intens la dezvoltarea capabilitatilor de streaming video ale retelei sale de socializare, iar toate eforturile vor culmina in lansarea unui portal dedicat pentru astfel de materiale. Se pare ca lansarea nu este departe si va incepe cu o componenta noua in cadrul aplicatiei pentru mobile, unde utilizatorii vor putea gasi cele mai populare clipuri video vizionate de prieteni, alaturi de recomandari automate si continut promovat.

O serie de schimbari care au intrat deja in vigoare in varianta web, precum deschiderea clipurilor video intr-un player fullscreen, generarea automata de liste de redare si posibilitatea de a pastra clipul intr-un colt al ecranului atunci cand navighezi prin fluxul de stiri vor fi disponibile in curand si in aplicatia pentru smartphone-uri. In partea de jos a interfetei apare un nou buton numit Videos, care inlocuieste scurtatura catre Messenger, separand si mai mult cele doua servicii ale companiei.

In sectiunea Videos vor fi afisate exclusiv clipuri video impartite pe categorii, in functie de sursa lor. Clipurile salvate anterior de catre utilizatori vor se vor gasi intr-o lista de redare proprie, clipurile realizate sau distribuite de prieteni vor fi puse intr-un singur loc, iar videoclipurile publicate de catre paginile urmarite vor fi de asemenea separate intr-o categorie dedicata. In partea de sus exista un carusel cu cele mai populare clipuri ale momentului, iar un gest de glisare de jos in sus face trecerea la urmatorul material video din fiecare lista.

Nu este clar insa daca va exista si posibilitatea de cautare manuala a clipurilor dupa cuvinte cheie sau hashtag-uri sau daca Facebook doreste sa genereze aceste liste folosind exclusiv proprii sai algoritmi. Se pare ca o atentie sporita este orientata catre imbunatatirea categoriei „suggested videos”, care putea deveni o sursa importanta de venit pentru companie. Aici vor aparea cu siguranta cel mai des clipuri „sponsorizate”. Spre diferenta de YouTube, Facebook inca nu a pornit serviciul de monetizare al reclamelor pentru clipuri video, din care creatorii de continut ar putea sa monetizeze materialele publicate pe reteaua de socializare.

Pentru inceput, Facebook va livra noile capabilitati video catre dispozitivele cu iOS. Este vorba despre un numar limitat de utilizatori care vor primi foarte curand acces la sectiunea Videos. In saptamanile care urmeaza, majoritatea iPhone-urilor vor putea folosi noile functii, iar in lunile urmatoare, acestea vor ajunge si pe Android.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

facebook streaming socializare smartphone videos messenger ios
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1672 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014442 (s)