News Flash:

Facebook introduce publicitatea pe mobile

8 Februarie 2012
1113 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7619 RON (-0.0003)
USD: 4.2322 RON (+0.0208)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Conform time.com, incepand cu luna martie, Facebook va introduce reclamele in aplicatiile de pe device-urile mobile. Pe langa faptul ca aplicatia Facebook nu era una extrem de stabila sau de bine implementata, mai nou utilizatorii vor fi nevoiti sa suporte si “calupuri publicitare” inghesuite pe display-urile telefoanelor.

Daca pe un ecran de peste 20 de inci, un amarat de banner nu ne zgarie prea rau retina, imaginati-va ce efect va avea acel banner cand te chinui sa postezi un status pe un touchscreen de 3,5 inci.

Concret, toata miscarea cu publicitatea ar trebui facuta pana cel tarziu in mai cand va avea loc si mult asteptata listare la bursa. Daca luam in calcul riscurile, introducerea reclamelor are doua taisuri: daca prinde va duce la ridicarea valorii companiei (prin cresterea posibilitatilor de valorificare a bazei de utilizatori), dar daca va da gres s-ar putea sa asistam la o prabusire a factorului “cool” si implicit o scadere a valorii in ochii potentialilor investitori.

Cel mai important detaliu in toata aceasta poveste va fi modul de implementare al acestei publicitati pe dispozitivele mobile. Fara indoiala, un tip de publicitate cat mai creativ prezentata si cat mai putin invaziva va avea toate sansele sa fie mai usor digerata de sutele de milioane de utilizatori.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

facebook device-urile mobile banner publicitatea investitori creativ
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1644 (s) | 35 queries | Mysql time :0.017689 (s)