News Flash:

Facebook Instant Articles este disponibil acum publicatiilor din lumea intreaga

22 Februarie 2016
415 Vizualizari | 0 Comentarii
Accesibil aproape instant, direct din News Feed-ul Facebook, continutul publicat prin platforma Instant Articles proprie retelei de socializare este pe cale sa devina mult mai variat si interesant.

Accesibila initial doar unui numar de cateva sute publicatii privilegiate, platforma Instant Articles va fi in curand deschisa tuturor publicatiilor si bloggeri individuali care detin o pagina de Facebook. Promovat ca o unealta pentru maximizarea audientei in cadrul retelei de socializare, programul Instant Articles a fost privit cu suspiciune de majoritatea organizatiilor media, ezitante in a publica continut integral pe o platforma straina fara a astepta ca cititorii sa revina la website-ul propriu.

Cert este ca un articol citit pe aceasta platforma are mai multe sanse de a primi un „like” sau un „share” din partea utilizatorilor, lucru care il scoate in evidenta mai rapid in fluxul de stiri. In plus, optiunile pentru monetizare prin reclame sunt in continuare prezente, ba chiar exista perspectiva unei promovari mai eficiente folosind serviciul ad network pus la dispozitie chiar de Facebook. Astfel, publicatiile pot alege sa vanda in mod direct reclamele afisate in articolele publicate prin Instant Articles, sau foloseasca serviciul ad network contra unei cote din veniturile realizate. Proportia exacta nu este cunoscuta in mod oficial, insa potrivit dezvaluirilor facute intr-un articol al publicatiei The Wall Street Journal, proportia in venituri ce revine catre Facebook ar fi de aproximativ 30%.

Intre timp, de la debutul in luna mai 2015 Facebook a primite ˝mii de solicitari„ de la publicatii interesate sa participe la programul pilot, publicand propriile articole direct in reteaua de socializare. Urmand deschiderii platformei Instant Articles catre toate publicatiile interesate, este de asteptat o diversificare masiva a ofertei de continut disponibil, oferind utilizatorilor Facebook si mai putine motive sa paraseasca paginile retelei de socializare. Ramane de vazut ce impact va avea aceasta schimbare asupra publicatiilor participante, nevoite sa imparta o cota din veniturile realizate contra promisiuni de a obtine un avantaj pe termen lung prin cresterea numarului de potentiali cititori.

news feed facebook instant articles socializare like share
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1637 (s) | 35 queries | Mysql time :0.023978 (s)