News Flash:

De ce se posteaza pe o pagina de Facebook acelasi lucru in fiecare zi si asta atrage mii de oameni

9 Februarie 2015
2345 Vizualizari | 1 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aceeasi poza, in fiecare zi, strange mii de like-uri.

Cei de la Business Insider spun povestea unei pagini de Facebook ce are un simt al umorului ciudat - in fiecare zi, incepand de la 21 august, pe aceasta pagina a fost postata aceeasi poza cu Toto Cutugno!

Ce-i si mai ciudat este faptul ca multi oameni apreciaza acest lucru - peste 50.000 de oameni au dat like. Si de fiecare data cand e postata poza inca o data, aceeasi poza, peste 1.500 de oameni 'ridica degetul' in semn de apreciere si posteaza comentarii ciudata: "Parca e mai sobru decat ieri!" sau "Camasa era mai bine calcata ieri".

Au fost si create pagini care apreciaza pagina despre poza lui Cutugno! Intreaga situatie este atat de ciudata incat a atras atentia cercetatorilor de la IUSS Institute for Advanced Study din Italia, cei care au vazut mai mult decat o gluma impenetrabila despre pozele identice. In primul rand, noteaza ei, este foarte neobisnuit sa ai o pagina ce posteaza acelasi lucru zilnic. Si este si mai ciudat ca acest lucru atrage un public atat de numeros.



Pe IUSS, "The same photo of Toto Cutugno every day" reprezinta o oportunate sa vada cum continutul unei postari pe Facebook influenteaza extinderea - in loc sa lucreze la algortimul News Feed, sablonul consumarii al grupului de prieteni sau alte lucruri pe care le asociem cu viralitatea in lumea retelelor sociale. Aparent, continutul are o influenta mare - paginile cu un astfel de continut tind sa aiba un numar variat de like-uri si comentarii la postari. Dar aceasta pagina, pe care se posteaza acelasi lucru, un lucru e constant - 1.500 de like-uri, aproximativ 40 de comentarii.

Acest lucru e important, spune Alessandro Bessi, unul dintre autorii studiului, pentru ca i-ar putea ajuta pe cercetatori sa vada cum legendele urbane, conspiratiile si farsele se intind pe Facebook. De fapt, acesta este punctul principal al cercetarii lui Bessi - e interesat cum informatiile neadevarate sunt raspandinte online.

Desigur, exista multe alte lucruri care trebuie sa fie cercetate. Insa Bessi si colegii lui au un material important de la care sa porneasca.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

6Pl_vq.gif
poza facebook toto cutugno atentia cercetatorilor italia news feed
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1470 (s) | 39 queries | Mysql time :0.024949 (s)