News Flash:

De cate ori isi verifica romanii dispozitivul mobil in 24 de ore

28 Octombrie 2015
389 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (+0.0040)
USD: 3.9517 RON (-0.0226)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
41% dintre romanii care detin dispozitive mobile inteligente, cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, isi verifica terminalul de peste 200 de ori in 24 de ore, iar o treime dintre acestia utilizeaza un astfel de dispozitiv imediat ce se trezesc dimineata, potrivit unui studiu EY Romania.

66% dintre respondenti spun ca, din momentul trezirii si pana se uita la dispozitivul mobil, trec sub 30 de minute, iar pentru 52% dintre cei chestionati verificarea terminalului pe care il detin se face intre 11 si 50 de ori in fiecare zi. 

Cea mai mare frecventa de utilizare a dispozitivelor mobile, de peste 200 de ori in 24 de ore, este la tinerii intre 25-35 de ani (41%). Urmeaza apoi persoanele intre 45-55 de ani (26%). 

In plus, 98% dintre respondenti folosesc dispozitivele mobile pentru apelare, 91% pentru acces email, cate 89% pentru expediere de mesaje, respectiv pentru cautare pe Internet, si 86% pentru camera foto. Doar 34% le folosesc pentru shopping si 22% pentru diseminarea de fisiere

45% dintre utilizatorii dispozitivelor mobile folosesc intre 8 si peste 10 aplicatii, 21% intre 5 si 8 aplicatii si 33% intre una si 5 aplicatii.

In functie de varsta, cei care folosesc cele mai multe aplicatii au intre 35 si 45 ani, urmati de cei de 25-35 ani. 

In ceea ce priveste frecventa de utilizare a dispozitivelor mobile, si tinand cont de fiecare categorie de varsta, utilizatorii de peste 50 de ani detin in cea mai mare proportie telefoane mobile (15%), cei de 45-55 ani detin phablete (30%), cei de 35-45 ani detin smartwatch (49%) si tablete (40%), in timp ce respondentii de 25-35 ani au o bratara fitness, iar cei de 18-25 ani, smartphone. 

Utilizatorii din segmentul de varsta 35-45 de ani sunt cei mai importanti consumatori de continut video, urmati de cei de 25-35 ani.

Generatia celor de 18-25 ani consuma mai mult continut video decat cea a celor de peste 55 de ani, care, intr-o proportie mare, declara ca nu fac asa ceva.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

utilizare dispozitivele mobile apelare email mesaje internet shopping
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1779 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018941 (s)