News Flash:

Cum sa te folosesti de Facebook pentru a obtine slujba la care visezi

7 Ianuarie 2014
901 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6550 RON (-0.0039)
USD: 3.9774 RON (-0.0290)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Expertul american in social media Ian Greenleigh a dezvaluit cum a folosit reteaua de socializare Facebook pentru a obtine slujba mult-visata.

Ian Greenleigh povesteste ca in urma cu ceva vreme s-a folosit de Facebook pentru a obtine slujba la care ravnea in cadrul unei companii din Austin, Texas, iar de curand a pus din nou in practica inedita sa strategie, pentru a avea un exemplu pe care sa-l foloseasca in cartea la care lucreaza.

Americanul a ales de data aceasta compania Google, considerata a fi cel mai bun angajator din lume. Primul pas a fost sa creeze doua reclame Facebook (Facebook Ads), cu urmatoarele mesaje amuzante:

- Viitor angajat Google. Asta sunt eu, cu ajutorul tau. Da click pentru a vedea de ce as fi un coleg bun.

- Am cautat pe Google “viitor sef”. A aparut numele tau, alaturi de imagini cu roboti. Da click pentru a vedea de ce m-as descurca de minune la Google.

Ambele reclame aveau linkuri catre blogul lui Ian Greenleigh, iar adevarata sa idee geniala a fost promovarea lor.

Greenleigh a ales ca public tinta pentru reclamele sale 16.560 de utilizatori de Facebook cu varste de peste 25 de ani, care locuiesc in SUA, care au studii superioare si care lucreaza la Google. In doar doua zile, reclamele care au avut un pret de 30 de dolari au generat 48 de clickuri. “Cu doar 30 de dolari, 50 de angajati Google au fost dispusi sa ia in calcul posibilitatea de a ma angaja”, spune americanul.

El a decis sa duca lucrurile un pas mai departe si a conceput un al doilea experiment: a tintit un post de vicepresedinte de marketing in cadrul unei companii, dupa care s-a folosit de Facebook pentru a atrage atentia CEO-ului companiei, incercand sa se diferentieze astfel de celelalte sute de candidati.

Deoarece aceasta companie are mult mai putini angajati decat Google, Ian Greenleigh a folosit o alta strategie. A intrat pe site-ul companiei si a cautat numele tuturor angajatilor, dupa care s-a folosit de acestea pentru a-si crea publicul tinta, cu ajutorul instrumentului specializat Facebook Power Editor.

Apoi a creat o pagina pe blogul sau in care a expus motivele pentru care merita sa fie angajat si a lansat reclama care ii indemna pe cititori sa-i transmita CEO-ului sa-l contacteze.

Din cei 16 angajati inclusi in publicul tinta, 10 au vazut reclama, iar sapte au dat click pe ea. La mai putin de o saptamana dupa lansarea reclamei, secretara CEO-ului l-a contactat si a programat un interviu. Aceasta a doua reclama l-a costat pe Greenleigh 6,48 dolari.

“Dupa ce vei incerca aceasta tehnica, te vei intreba cum ai putut sa-ti cauti de munca fara ea. Este o metoda dovedita de a starni interesul potentialilor angajatori si, marele avantaj, este ieftina”, conchide Ian Greenleigh.

ian greenleigh facebook google angajator studii superioare
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1574 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014936 (s)