News Flash:

Cele 8 schimbari pe care le-a facut EA Sports pentru FIFA 16: "Am vrut sa imbunatatim totul"

24 Iunie 2015
622 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Cei de la The Guardian dezvaluie in premiera cu ce va veni nou urmatorul joc din seria FIFA.

Prezent la E3 din San Francisco, jurnalistul Keith Stuart de la The Guardian a stat de vorba cu producatorul EA Sports, Nick Cannonn, cel care i-a dezvaluit cele 8 capitole la care s-a lucrat intens pentru FIFA 16.

Mai intai, lui Stuart i-a fost prezentat un prim demo cu cele 2 echipe prezente momentan, FC Barcelona si Real Madrid. Cannonn a dezvaluit ca abordarea fata de noul joc a fost diferita fata de anii precedenti. Cei de la EA nu s-au mai concentrat pe 2-3 aspecte majore ale jocului.

"Am facut un pas in spate anul acesta. Am ajuns la un punct cu FIFA 15 unde lucrurile sunt putin dezechilibrate. Am simtit ca avem o tehnologie foarte buna si multe sistem bune, dar am dorit sa le imbunatatim pe toate. Ne-am uitat practic la joc ca un intreg, ne-am concentrat sa imbunatatim suturile, pasele, totul".

Iata cele 8 aspecte cheie unde s-a lucrat special pentru FIFA 16
► defensiva - "am primit feedback din partea multor jucatori care ne spuneau ca doresc sa aiba mai multa incredere in defensiva" spune Cannonn. Astfel, echipa EA a lucrat astfel incat jucatorii sa raspunda mai bine cand se apara. O functie noua este 'swing step' unde un fundas poate sa-si schimbe rapid directia in timp ce fuge spre propria poarta cand are un atacant in fata.
► marcajul AI - Cannonn a mai dezvaluit ca fundasii AI au fost modificati astfel incat sa lucreze mai mult impreuna. De exemplu, cand un mijlocas pierde mingea in timp ce pleca spre atac, aparatorii identifica rapid situatia si fug sa-si acopere pozitia. De asemenea, sistemul de marcaj a fost modificat astfel incat fundasii sa identifice un jucator care se pregateste sa intre pe un culoar si incearca interceptia.
► evitarea alunecarilor - "pana acum, atacurile prin alunecare erau de totul sau nimic. Daca ratai, erai terminat. Am vrut sa facem totul mai realist" spune Cannonn, aratand cum Messi anticipeaza o alunecare si ridica mingea peste Marcelo, insa o noua apasare a butonului de alunecare face ca Marcelo sa se ridice rapid si sa incerce din nou interceptia.
► interceptii logice - "am sarit mult din mijloc anul trecut" spune Cannonn, insistand ca aceasta este zona unde se vad cele mai mari modificari. Noul sistem de logica a interceptiilor se asigura ca AI-ul este mai agresiv cand incearca acest lucru. In loc sa ignore pasele care trec printre ei, intind piciorul incercand sa opreasca mingea. De asemenea, EA Sports a modificat si sistemul de pase, adaugand o functia de "pasa cu scop", putand sa maresti viteza cu care trimiti o pasa si cu care aceasta este receptionata.
► dribling fara atingere a mingii - "daca te uiti la Messi sau Ronaldo, fentele lor si miscarile de corp sunt pe langa minge" spune Cannonn. Iar FIFA 16 incearca sa simuleze acest lucru.
► centrari curbate - acesta capitol a fost mereu o provocare in jocurile FIFA - prea usor de marcat in 2014 si prea greu in 2015. Ce va aduce FIFA 16? "In precedentele jocuri, centrarile era cam drepte, dar acum jucatorii vor incerca sa le plaseze putin in fata atacantului ca acesta sa le trimita spre poarta. Exista mai multe sanse de eroare acum pentru ca nu vrei sa trimiti prea puternic, insa iti ofera oportunitatea sa ajungi si sa o trimiti in poarta".
► modul in care este lovita mingea - Cannonn a dezvaluit ca echipa sa modeleaza interactiunea dintre picior si minge in spatiu 3D, oferind un comportament mai natural cand cele doua se intalnesc. Ce inseamna asta? Ei bine, daca lovesti mingea dintr-un mic unghi, jucatorul tau are mai multe sanse sa o prinda pe tot piciorul, oferind un efect mingii. Exista insa reversul medaliei - daca lovesti dintr-un unghi gresit, trimiti mingea aiurea.
► antrenament contextual - daca apesi R3 in timpul meciului, iti este scos la iveala un meniu prin care poti controla posibilele miscari ale jucatorului. Daca vrei sa dribleze in propria jumatate, pase scurte sau lungi. Odata ajuns in jumatatea adversa, primesti sugestii ofensive. Exista si mai multe nivele de sfaturi din care poti selecta, astfel incat exista sugestii si pentru jucatorii avansati precum miscari mai dificile. "Asta ajuta oamenii sa fie mai prinsi de acest joc" crede Cannonn.

FIFA 16 va fi lansat in luna septembrie pe PC, PlayStation 3 si PlayStation 4, Xbox 360 si Xbox One.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Video


ea sports fifa 15 fifa 16 playstation xbox 360 xbox one
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1272 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015991 (s)