News Flash:

Cati romani se joaca pe internet si pe dispozitivele mobile si cati bani cheltuiesc pentru aceasta activitate

28 Martie 2016
314 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (-0.0009)
USD: 4.0026 RON (-0.0492)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
59% din populatia online majora a Romaniei joaca jocuri electronice, cei mai multi folosind in acest scop aplicatii instalate pe telefonul mobil sau jocuri online, existand o suprapunere de 83% intre jucatorii online si cei care utilizeaza aplicatii mobile, arata un studiu realizat de Starcom MediaVest Group.

In-game advertising si advergaming sunt notiuni din ce in ce mai des vehiculate si in industria de advertising din Romania. Prima notiune se refera la expunerea mesajului publicitar in jocuri existente, in timp ce cea de-a doua presupune crearea unui joc in scopul promovarii unui produs, dar ambele adreseaza acelasi segment de consumatori: utilizatorii de jocuri electronice.

In cazul in-game advertising, pentru a putea obtine mult doritul click, brandurile trebuie sa convinga acesti utilizatori sa isi intrerupa experienta de joc, adica sa determine o schimbare imediata de comportament, transferandu-i dintr-o stare de relaxare sau deconectare, intr-o zona decizionala. In acest scop este important sa stim cum pot brandurile sa isi integreze mesajul lor in experienta de joc online sau pe mobil.

Acesta a fost obiectivul principal al unui studiu cantitativ desfasurat in Februarie 2016 de Starcom MediaVest Group pe un esantion de 2563 respondenti, reprezentativ pentru populatia online din mediul urban, cu varste peste 18 ani.

„Principala motivatie pentru a juca jocuri electronice este de a face timpul de asteptare sa treaca mai repede, deconectand de la grijile cotidiene. Activarea spiritulului competitiv este de asemenea un puternic factor determinant, mai ales pentru online gamers“, declara Rodica Mihalache - head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group.. Indiferent daca sunt jucate online sau prin aplicatii, jocurile ofera satisfactie, intensificata prin premii si recompense. Jucatorii din Romania sunt mai degraba solitari, jocurile electronice in echipa fiind preferate de ¼ din ei si mai putin de 1/3 considerand jocul o ocazie de socializare. Segmentul de jucatori “profesionisti”, care vad din online gaming o metoda de a castiga bani, este foarte mic in Romania.

jocuri jocuri online aplicatii mobile studiu
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1311 (s) | 24 queries | Mysql time :0.011932 (s)