News Flash:

Care este rata de raspuns si cat costa o campanie prin SMS

8 August 2012
816 Vizualizari | 0 Comentarii
Rata de raspuns pentru o campanie prin SMS a avut o medie de 1,7% anul trecut, conform unei analize web2sms.

Rata de raspuns se refera la numarul clientilor care in urma unui SMS suna la un numar de telefon sau raspund la acel mesaj pozitiv, in baza campaniei specifice in care au fost inclusi.

"Din experinta noastra, ratele de raspuns variaza foarte mult la nivel de industrie si depind de experienta celui care se ocupa din partea firmei de aceste campanii prin SMS", explica Liviu Pandrea, director mobile marketing Netopia.

"Spre exemplu, in fashion retail-ul traditional am avut si rate de raspuns de 8%, ceea ce inseamna ca 8% din persoanele adresate au venit in magazin pentru a beneficia de anumite promotii", a mai adaugat Pandrea.

Un sector cu potential de crestere in ceea ce priveste rata de raspuns obtinuta pentru un SMS, in 2012, este reprezentat de industria HoReCa, dupa cum mentioneaza Pandrea. Totusi, el considera ca pentru a putea pune in aplicare cerintele clientilor din zona de HoReCa este nevoie de dezvoltarea unor modele de afaceri total diferite.

Folosind o metodologie de lucru proprie, web2sms arata in tabelul alaturat cat profit se poate obtine dintr-o campanie prin SMS.

Serviciul web2sms s-a dezvoltat in ultimii opt ani si se adreseaza companiilor care doresc sa comunice direct cu clientii prin intermediul mesajelor scurte SMS. Compania actioneaza pe o piata unde principalii concurentii sunt Voxline Comunication si Syscom Digital.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

campanie sms web2sms numarul clientilor mesaj pozitiv liviu pandrea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1595 (s) | 24 queries | Mysql time :0.026119 (s)