News Flash:

BLACK FRIDAY 2013: Cum te feresti de reducerile false si de produsele de care nu ai nevoie

10 Noiembrie 2013
952 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7345 RON (+0.0005)
USD: 4.2201 RON (+0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Publicatia The Atlanta Journal a facut o serie de recomandari bazate pe experienta celor care, de multi ani, fac cumparaturi in mult asteptata perioada Black Friday 2013.

Jan Hartzfeld este unul dintre americanii care, de 30 de ani, face acest lucru - scriu cei de la The Atlanta Journal. Pana nu de mult, impreuna cu sotul ei, se aseza la coada la magazinul Walmart din cartier la 6 dimineata si cauta cele mai bune oferte. Acum insa, toti cei care folosesc aceasta strategie risca sa nu mai obtina aceleasi rezultate.

"Vanzatorii sunt acum mai in tema, cu experienta. Acum ei au o misiune si stiu exact ce au de facut la fiecare magazin. Oamenii au deja planuri, pe care le pregatesc din timp.", spune Hartzfeld, in varsta de 52 de ani.

Este un lucru bun faptul ca vanzatorii sunt mai inteligenti, pentru ca si inclinatia retailer-ilor spre Black Friday a evoluat la fel. Sarbatorile, ofertele exclusiv online si chiar scaderea preturilor de anul acesta - toate sunt strategii destinate sa tina pasul cu exigentele consumatorilor.

In ultimii ani insa, unii cumparatori si-au dat seama ca ofertele lansate cu aceste ocazii speciale, cum este cea de Black Friday 2013, nu sunt neaparat cele mai bune. Decide.com a studiat preturile online a unor retaileri mari din SUA din ultimii doi ani.

Studiul, care a fost comandat de The Wall Street Journal, a demonstrat ca unele produse au avut preturi mult mai mici decat in Black Friday 2013, in diferite perioade ale anului. Astfel, bijuteriile, televizoarele cu ecran lat si jucariile au avut cele mai mici preturi in septembrie si octombrie, in timp ce electrocasnicele au avut super-preturi in perioada Craciunului.

Carey Rossi, redactor-sef la Consumersearch.com, este de parere ca fiecare consumator ar trebui sa aiba formata o strategie, inainte sa mearga la cumparaturile de Black Friday. "Cel mai important este sa va alegeti prioritatile", spune Rossi.

Daca vreti jucarii, atunci interesati-va din timp de oferte, folosind un catalog sau pe Internet. Daca doriti electronice sau electrocasnice, asigurati-va ca stiti exact care sunt caracteristicile tehnice care va intereseaza si studiati preturile pe internet. Astfel, cand veti vedea o oferta buna de Black Friday ... o veti recunoaste din prima.

Black Friday

Ce au cumparat romanii de Black Friday 2012. Produsele si magazinele preferate in "vinerea neagra" a anului trecut

Datele unui studiu realizat Daedalus Millward Brown, citat de Mediafax, arata care au fost produsele si magazinele preferate de cumparatorii romani pe 23 noiembrie 2012, de BLACK FRIDAY.

"Cei mai multi romani s-au folosit de reducerile de BLACK FRIDAY pentru a-si completa sau inlocui produsele electrocasnice din gospodarie: 44,4% din cumparaturile de Black Friday au reprezentat produse din aceasta categorie. Pe locul doi si trei in preferintele romanilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (in care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achizitii, in timp ce electronicele (televizoare, aparatura foto-video etc.) au reprezentat alte 24,3% dintre cumparaturi", se arata intr-un comunicat al Daedalus Millward Brown.

In perioada campaniei de reduceri Black Friday, desfasurata intre 23 si 25 noiembrie 2012, romanii au optat si pentru alte categorii de produse - segmentele fashion, cosmetic sau food au atras 23,2% dintre cumparaturi. Jucariile au reprezentat 2,4% din achizitii, in timp ce doar 2% dintre romani au optat pentru produsele de bricolaj.

Conform studiului, 38,1% dintre cei intervievati au ales sa cumpere online in perioada campaniei Black Friday.

Anul acesta, Black Friday are loc pe 29 noiembrie 2013.

eMAG Black Friday

"Dintre cei care au auzit despre Black Friday, 11,1% au spus ca au cumparat ceva de la retailerii care au avut promotii in intervalul 23-25 noiembrie", se mai spune in comunicat.

Rezultatele studiului indica o crestere accelerata a procentului romanilor familiarizati cu acest eveniment, care, in mai putin de 20 zile, a urcat de de la 27,2% la 69,8%.

Primele 5 magazine din care romanii au ales sa cumpere online au fost eMAG.ro - 21,1%, Flanco - 18,4%, Altex+Mediagalaxy - 12,3%, Domo - 9,4% si Carrefour - 8,6%.

Studiul a fost realizat in intervalul 4-6 decembrie, pe un esantion reprezentativ de 2.000 de respondenti din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani. Eroarea de esantionare a studiului este de +/- 2,2%.

Parte a grupului Daedalus, Daedalus Millward Brown este o societate de cercetare de marketing.

Black Friday
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

black friday black friday
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2368 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021766 (s)