News Flash:

Apple a starnit furia consumatorilor din 11 tari europene

20 Martie 2012
777 Vizualizari | 0 Comentarii

Organizatiile de protectie a consumatorilor din 11 tari europene au lansat o campanie impotriva Apple, in incercarea de a schimba modul in care gigantul american ii informeaza pe clientii care cumpara tablete si smartphone-uri despre garantiile la care au drept.

Apple este acuzat ca nu informeaza in mod clar cumparatorii ca ei primesc deja o garantie la produsul achizitionat, motiv pentru care acestia ar putea plati pentru o garantie suplimentara, informeaza Reuters.

"Informatiile trunchiate ar putea avea un rol determinant in decizia cumparatorului de a opta pentru un plan de protectie AppleCare", potrivit organizatiei belgiene Test-Achats.

Organizatiile din tari precum Olanda, Spania, Germania si Belgia, au trimis deja notificari oficiale catre Apple, pentru a determina grupul sa modifice felul in care prezinta garantiile oferite.

Aceste servicii difera de la o tara europeana la alta. In Belgia si Italia, de exemplu, cumparatorii beneficiaza de o garantie de doi ani, in timp ce in Olanda garantia este oferita pe toata durata de functionare a produsului achizitionat. Organizatiile din Belgia si Olanda sunt dispuse sa actioneze compania Apple in justitie in cazul in care nu va schimba sistemul de informare.

Nu este pentru prima oara cand Apple are probleme din cauza lipsei de transparenta in informare. In decembrie, un tribunal din Italia a amendat Apple cu 900.000 de euro pentru ca nu a informat corect cumparatorii privind drepturile la garantii si asistenta tehnica.

Reprezentantii Apple au refuzat sa comenteze.


apple garantie applecare asistenta tehnica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1866 (s) | 24 queries | Mysql time :0.030493 (s)