News Flash:

"Am crezut ca ma angajez la o companie de internet, dar am aflat ca de fapt lucrez pentru o companie de tehnologie"

17 Mai 2012
999 Vizualizari | 0 Comentarii

"Cand m-am angajat la Facebook, in urma cu opt luni, credeam ca Facebook este o companie internet. Dar dupa ce m-am angajat la Facebook am aflat ca de fapt lucrez pentru o companie de tehnologie", a declarat Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA Global Marketing Solutions la Facebook.

"Aproape o jumatate de miliard de oameni intra zilnic pe Facebook de pe dispozitive mobile, iar prima pagina pe care o vad este cea de stiri unde vad noutatile de la oamenii si companiile cu care sunt conectati. Facebook este acum cea mai de incredere sursa de marketing. Eu cred in ceea ce spun prietenii mei fata de ceea ce spun televiziunea, radioul, sau media traditionala", a spus reprezentantul Facebook.

El a spus ca firmele care vor sa isi promoveze produsele pe Facebook trebuie sa urmareasca mai multe elemente decat numarul de fani al paginii pe care o au. "Este nevoie de povesti prin care sa antrenati prietenii brandului. Reclamele sunt doar pentru utilizatorii cu care nu sunt conectat, cau care nu sunt prieten. Trebuie sa ai angajament, implicare din partea fanilor. Trebuie sa stii cati dintre ei dau click pe pagina companiei, cati cumpara ceva, se uita la pagina mea. Daca nu fac asta, postarile pe Facebook sunt ca si cum as trimite mailuri unei baze de date".

Bruce Bale a spus ca avantajul Facebook in lupta pentru a castiga bugetele de promovare a companiilor este ca reteaua isi cunoaste foarte bine utilizatorii, si stie ce fac si ce le place. "Putem identifica utilizatorii dupa ce le place, asa putem ajuta companiile. Daca vreau sa vand produse sau sa promovez produse pot tinti oamenii care lucreaza in auto - daca asta imi trebuie, iar daca vreau sa tintesc oamenii din retail, atunci pot gasi oamenii din retail".

Reprezentantul Facebook a sustinut in acest context ca firmele trebuie sa ia in calcul din prima clipa promovarea pe reteaua sociala, atunci cand isi fac bugetele de marketing. Bale si-a exemplificat recomandarea facand o trimitere la pregatirea unui produs tipic romanesc - pasca, un sortiment de placinta care are printre ingrediente si branza. Nu veti dori sa adaugati un ingredient principal la sfarsit, dupa ce placinta este scoasa de la cuptor, ca zaharul. Asa trebuie procedat si cu Facebook, trebuie inclus in buget din prima clipa.


facebook companie internet bruce bale dispozitive mobile stiri click
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - IT.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1300 (s) | 24 queries | Mysql time :0.011187 (s)