Grand Ages Rome – review

25 August 2009
2911 Vizualizari | 0 Comentarii
7

Din seria jocurilor de strategie, mai exact aceea a “city builderelor” , vine urmasul lui Imperium Romanum si anume Grand Ages Rome. Jocul ( acesta din urma ) este creeat , la fel ca si predecesorul sau, de catre Haemimont Games in colaborare cu cei de la Kalypso.
Jocul este deja lansat in Europa, producatorii sai urmand sa-l lanseze si in Marea Britanie pe 6 Martie 2009, respectiv in Statele Unite ale Americii pe 17 martie 2009.
In orice caz un joc mult asteptat de fanii predecesorului sau, fiind considerat de catre acestia urmasul sau. Am putea chiar sa zicem ca este vorba despre o serie de jocuri de strategie cu romani creeate de acelasi producator. Ma refer aici la trilogia “Glory to the Roman Empire” , “Imperium Romanum” si acum “Grand Ages Rome”.In orice caz si de la primul la al doilea a existat o imbunatatire a nivelului de joc si a graficii lucru pe care il veti vedea si intre partea a doua si a treia a seriei.
Dupa decenii de exil, numele familiei tale devine uitat in Roma. Pe fondul unei crize iti incepi cariera politica si va trebui sa iti dezvolti personajul din joc astfel incat sa intre in gratiile unor personalitati celebre in istoria Imperiului Roman. Pe pagina producatorului apar 10 personalitati printre care Julius Caesar, Imparatul Augustus, Marcus Tullius Cicero, Marcus Licinius Crassus, Pompei Magnus, Marcus Antonius, Cleopatra, Cato , Marcus Junius Brutus si Spartacus. Scopul este acela de a castiga putere si a deveni influent intr-una din cele mai mari civilizatii pe care a cunoscut-o omenirea, Imperiul Roman. Telul final este acela de a deveni guvernator al Romei.
Sunt 2 lucruri care imi plac foarte mult la acest joc si anume bataliile si economia. Jocul pare sa dispuna de o economie si un mod battle , ambele foarte complexe. Imi place foarte mult faptul ca exista peste 18 unitati militare diferite ( lucru destul de neobisnuit pentru un “city builder”). Creaza si rupe aliante cu presonajele istorice amintite mai sus, apara-ti imperiul pe mare sau pe uscat, sau doar construieste orase care sa ramana peste milenii, pe toate le poti face de acum. Jocul are o campanie lunga de peste 40 de misiuni si o grafica bine pusa la punct. Imi place de asemenea faptul ca poti vedea totul pana in cel mai mic detaliu, sistemul de camere al jocului fiind bine pus la punct.

Cerinte minime:

Windows XP / Vista
2.0 GHz Pentium 4 / Athlon processor or better